Oppdateringer

Case Study: Medieselskapet Morning Brew bygger flerkanals mediedistribusjon på Sanity CMS

Øyvind Østmo
Skrevet av
Øyvind Østmo
Apr 14, 2022
Morning Brew og Sanity logoer

Morning Brew revolusjonerer nyhetslandskapet innen business. De distribuerer innholdet sitt til et publikum på over 4 millioner, på tvers av flere kanaler.

Da de søkte etter en ny innholdsplattform for å erstatte sitt hjemmelagde innholdsadministrasjonssystem (CMS) var Sanity et klart førstevalg.

Sanity CMS er nå Morning Brews ene innholdskilde for flerkanals-innhold. De bruker Sanity til å publisere innhold på nettsiden, nyhetsbrev, lage landingssider til markedsførings og mer.

Sanity has given us a clean slate and the opportunity to have our content platform match how the entire organization is thinking about content.

Emily Diamond
VP of Product, Morning Brew

Les case study

Lær mer om Sanity

Vi er spente på å lære mer...

...about your business and how we can work together to build a success story.

Profilbilde av Øyvind

Øyvind Østmo

Byråleder